×

برگزاری دوره آموزشی اصول تکریم ارباب رجوع و ارتباط موثر جهت کارکنان فرودگاه بین المللی کیش

  • کد نوشته: 1549
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۳
  • 20 بازدید
  • فرودگاه بین المللی کیش با هدف ارتقای کیفیت خدمات و آماده‌سازی کارکنان برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروز ۱۴۰۴، دوره آموزشی «اصول تکریم ارباب رجوع و ارتباط موثر» را برگزار کرد. این دوره با حضور کارشناسان برجسته در زمینه ارتباطات و روابط عمومی برگزار گردید. هدف اصلی این دوره آموزشی، افزایش دانش و مهارت […]

    برگزاری دوره آموزشی اصول تکریم ارباب رجوع و ارتباط موثر جهت کارکنان فرودگاه بین المللی کیش
  • فرودگاه بین المللی کیش با هدف ارتقای کیفیت خدمات و آماده‌سازی کارکنان برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروز ۱۴۰۴، دوره آموزشی «اصول تکریم ارباب رجوع و ارتباط موثر» را برگزار کرد.
    این دوره با حضور کارشناسان برجسته در زمینه ارتباطات و روابط عمومی برگزار گردید.
    هدف اصلی این دوره آموزشی، افزایش دانش و مهارت کارکنان فرودگاه در زمینه ارتباطات موثر و تکریم ارباب رجوع میباشد و با توجه به افزایش تعداد مسافران و گردشگران در ایام نوروز۱۴۰۴، این دوره به عنوان یک گام مهم در جهت ارتقای رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت‌تر تلقی می‌شود.
    دوره آموزشی مذکور شامل مباحثی مانند مبانی تکریم ارباب رجوع، اهمیت ارتباطات موثر، مسئولیت کارکنان در برابر ارباب رجوع، و راهکارهای افزایش رضایتمندی مشتریان بود.
     کارکنان با تکنیک‌های ارتباطی و رفتاری مناسب برای برخورد با مسافران آشنا شدند تا بتوانند خدمات بهتری ارائه دهند.
    مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش در این خصوص اظهار داشت: «فرودگاه بین المللی کیش با برگزاری چنین دوره های آموزشی، تلاش دارد تا کارکنان فرودگاهی را به بهترین شکل ممکن برای ارائه تسهیلات برتر و ایجاد خاطره ای خوش برای مسافران و گردشگران نوروز ۱۴۰۴ آماده کند.»
    این دوره آموزشی نه تنها به ارتقای کیفیت خدمات در فرودگاه کمک می‌کند، بلکه به عنوان یک گام مهم در جهت توسعه فرهنگ گردشگری و ترویج سفر به جزیره کیش نیز محسوب می‌شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.